Asiakaspalvelu

Asiakaskeskeinen ja ihmisläheinen tapa toimia on meille Ecomillissä erityisen tärkeää. Haluamme ymmärtää asiakkaamme tarpeet, jotta voimme tarjota tilanteeseen parhaiten sopivaa, aina laadukasta palvelua ja auttaa siten asiakastamme menestymään – kun taloushallintosi on hyvällä tolalla, voit keskittyä rauhassa omaan liiketoimintaasi.

Jotta voimme varmistaa parhaan palvelun, haluamme tavata sinut jo ennen tarjouksen antamista. Tässä tapaamisessa käymme pääpiirteittäin läpi yrityksesi liiketoiminnan, sen tavoitteet sekä mitä tarpeita yritykselläsi on taloushallinnossa.

Kun tulet asiakkaaksemme, käymme yhdessä tarkemmin läpi liiketoimintasi tilan ja tavoitteet. Kerromme, miten yrityksesi taloushallinto kannattaa hoitaa mahdollisimman tehokkaasti ja tavoitteitasi palvelevasti. Muodostamme yrityksellesi oman dream teamin, joka paneutuu tarkasti yrityksesi tilanteeseen ja osaa jatkossa aina auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla. Tiimiin kuuluu sinulle nimetty kirjanpitäjä sekä talouspäällikkö tai asiakasvastaava.

Pidämme sinuun aktiivisesti yhteyttä. Palveluumme kuuluvat ennalta sovitut vuosi-/kuukausitapaamiset sekä raportointi vähintään kuukausittain. Hoidamme kuukausikirjanpidon ja palkanlaskennan ja selvitämme epäselvät asiat proaktiivisesti. Autamme sinua tekemään taloushallinnosta mahdollisimman vaivatonta: opastamme tehokkaimpiin ja arkea helpottaviin toimintatapoihin. Saat meiltä myös neuvoja liiketoimintasi kehittämiseen tavoitteittesi mukaisesti.

Koulutamme sinut käyttämään taloushallinnon ohjelmaamme Procountoria ja sen mobiiliapplikaatioita ja annamme käyttöopastusta aina tarvittaessa. Vastaamme puheluihin mahdollisimman pian saman päivän aikana ja sähköposteihin viimeistään seuraavan työpäivän aikana.